Huidige Vacatures

Binnen Stichting Zorg op Maat zoeken we een enthousiaste, flexibele, medewerker voor de volgende functie:

Allround Ondersteuner (beschermd wonen, dagbesteding en ambulant)

Het betreft een functie voor 4 tot 24 uur per week.

Stichting Zorg op Maat begeleidt mensen die kwetsbaar zijn vanwege een verstandelijke beperking, psychiatrische of psychosociale problematiek. Een hulpvraag kan betrekking hebben op verschillende levensgebieden. We doen een beroep op de eigen kracht van de cliënt en helpen die te versterken. De cliënt houdt de regie over zijn eigen leven. De functie heeft betrekking op alle onderdelen binnen onze organisatie namelijk: 24-uurszorg, dagbesteding, kamertraining en ambulant.

Als begeleider stel je samen met de cliënt een ondersteuningsplan op. Vervolgens bewaak je met de cliënt het ondersteuningsproces en zorg je voor het behalen van de gestelde doelen. Je zult deel uitmaken van een professioneel team. Onze kernwaarden zijn: flexibel, oplossingsgericht, denkend in mogelijkheden.

We zoeken naar iemand met de volgende eigenschappen:

• Afgeronde MBO-4 opleiding
  • Door ervaring verkregen HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van de sociale kaart
  • Affiniteit met de doelgroep
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Beschikbaar in de komende vakantieperiodes
  • Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur gezien de teamsamenstelling uit naar een man, maar vrouwelijke kandidaten zijn tevens welkom

Wij bieden:

• Een dynamische werkplek
  • Een professionele en collegiale werksfeer
  • Een salariëring in deze functie conform CAO Gehandicaptenzorg

Wil jij een schakel zijn van ons team? Reageer dan op deze vacature en stuur je motivatie met CV vóór 25 mei 2018 aan j.d.jansen@stichtingzorgopmaat.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.